Aktuálně

14.06.2024 10:32:56

Exkurze třetích tříd 2024

Čtvrteční chladné ráno se vydali žáci třetích tříd na dobrodružnou výpravu autobusem. Jejich cílem bylo navštívit městečko Štramberk, vyšlapat mnoho schodů na Trúbu a zkontrolovat okolní kopce, zda se neblíží nepřátelské vojsko. Po náročném úkolu si zaskočili do pekárny Štramberských uší, kde si upekli chutné ouško a přesunuli se do světa cizokrajných živočichů. Den zakončili poutavým vyprávěním pana průvodce o tvorbě a životě Zděňka Buriana.

13.06.2024 13:58:34

VÝLET OSMÝCH TŘÍD NA RAFTECH

Ve středu 12. června se žáci osmých tříd naší školy vydali na školní výlet. Letos jsme se rozhodli pro dobrodružnou jízdu na raftech, která vedla z Háje ve Slezsku do Ostravy Třebovic. Přestože počasí nebylo úplně ideální a občas nás přepadl déšť, na náladě to našim mladým vodákům rozhodně neubralo.

Celý výlet začal ráno u řeky Opavy poblíž Háje ve Slezsku. Po krátkém úvodu a bezpečnostní instruktáži od zkušených instruktorů jsme nasedli do raftů a vydali se na cestu. Řeka byla klidná a proud nás příjemně unášel, což nám umožnilo se postupně sžít s řízením raftů.

Během plavby jsme zažili spoustu zábavy. Žáci soutěžili v rychlosti pádlování, nechyběly ani vodní bitvy mezi rafty a vrcholem dovedností žáků byl sjezd jezu. I když se ke konci plavby začala projevovat únava z neustálého pádlování, všichni se shodli, že to stálo za to.

Naše dobrodružství skončilo v Třebovicích, kde jsme společně vyložili rafty a unavení, ale šťastní se vrátili vlakem zpět do Háje.

Žáci byli po celou dobu výletu slušní a udržovali příjemnou a přátelskou atmosféru. Za to jim patří od pedagogů 8. ročníku velký dík.

13.06.2024 14:02:32

ATLETICKÉ MISTROVSTVÍ HLUČÍNSKA: SKVĚLÉ VÝKONY NAŠICH ŽÁKŮ!

Dne 11. června se na ZŠ Hornická v Hlučíně konal 10. ročník atletického mistrovství Hlučínska. Soutěžilo se ve třech kategoriích: 4. a 5. třída, 6. a 7. třída a nejstarší 8. a 9. třída. Disciplíny zahrnovaly běh na 60 m, hod míčkem, skok do dálky, vytrvalostní běhy od 400 do 800 m a závěrečnou smíšenou štafetu.

Naši žáci dosáhli vynikajících výsledků. V kategorii 4. a 5. tříd jsme obsadili skvělé 2. místo, žáci 6. a 7. třídy si odnesli zasloužené 1. místo a naši nejstarší žáci z 8. a 9. tříd skončili celkově třetí.

Díky těmto úžasným výsledkům naše škola v celkovém součtu všech umístění zvítězila a odvezla si domů velký putovní pohár. Bolatice se tak staly letošními vítězi a dokázaly tak obhájit prvenství z loňského roku.

Děkujeme všem žákům za jejich skvělou reprezentaci naší školy a těšíme se na další sportovní úspěchy!

12.06.2024 13:16:14

Výlet čtvrtých tříd 2024

Žáci 4. A a 4. B se ve čtvrtek 6. 6. 2024 zúčastnili výletu plného zajímavých zážitků.
Prozkoumali jeskyni Šipka a následně navštívili Muzeum Zdeňka Buriana, kde se dozvěděli
mnoho informací z jeho života a mohli obdivovat jeho nádherné kresby. V Minizoo se
seznámili s exotickými zvířaty a v pekárně Štramberských uší si sami upekli voňavý perník.
Na Štramberské Trúbě vystoupali na věž a kochali se nádherným výhledem do okolní přírody.
Počasí vyšlo na jedničku, takže si všichni výlet opravdu užili.

12.06.2024 12:39:48

Páťáci v Lešné 2024

Dne 30.5. jsme měli exkurzi do ZOO a zámku Lešná ve Zlíně. Cesta byla poměrně dlouhá, ale bylo co vidět. Když jsme dorazili, hned nám bylo jasné, že je to zoo obrovských rozměrů. Třídy se po té rozdělily. Někteří se volně pohybovali po areálu nebo absolvovali prohlídku zámku. Každý si našel něco, co ho zajímalo. Nicméně prohlídka zámku Lešná neztrácela na hodnotě. Při prohlídce jsme zjistili různé zajímavosti a záhady. Zámek Lešná má skoro největší sbírku příborů v celé Evropě! Navíc interiér i nábytek byl zcela původní. Nakonec následoval malý kvíz a ti, kteří ho zvládli vyluštit, směli odejít, ostatní ale měli smůlu. Následovala obchůzka zoo po skupinkách a najednou jsme se ztratili! Park byl rozdělen na kontinenty a země, pavilony nebo botanické zahrady. Viděli jsme zvířata známá i neznámá. Nakonec jsme si to užili a ve zdraví vrátili domů. A podotýkám v autobuse bylo velmi rušno.

Nela Gorgolová, 5.A

Dne 30. května jsme obě páté třídy společně vyrazili navštívit zlínskou ZOO a zámek Lešná. V zámku Lešná na nás čekala paní průvodkyně, která nás provedla celým zámkem. Skoro každá stěna i nábytek byly vyrobeny z dubového dřeva. Každá místnost zářila historií. Poté jsme se rozdělili do skupin a vyrazili prozkoumat zoologickou zahradu. Navštívili jsme různá zvířata, např. oblíbené rejnoky, žirafy, kapybary a také různé druhy ptáků. Mohli jsme se libovolně ve skupinách pohybovat po různých světadílech. Nezapomněli jsme se také koupit suvenýry. Všem se nám výlet moc líbil!

Eliška Hluchníková, 5.A

Dne 30. 5., ve čtvrtek, jsme s naší třídou 5. B a vedlejší třídou 5.A vyrazili na výlet do Zoo Lešná. Bylo tam moc zvířat, ale nejvíce mě zaujali kapybary a rejnoci. Měli jsme po třídách i prohlídku zámku, který tam také je. Prohlídka byla skvělá, bavilo mě plnit úkoly. Bylo tam i občerstvení, např. hranolky, řízek, zmrzlina a mnoho dalšího. Sešli jsme se v oblasti Austrálie, kde jsme se najedli a pak jsme měli druhý rozchod. Šli jsme si projít zbytek zoologické zahrady a pak jsme měli sraz v 14.30 hodin u druhého východu. Poté jsme nasedli do autobusu a kolem 17.00 hodin jsme byli zpátky v Bolaticích. Líbilo se mi to moc, výlet jsem si užila.